........ - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu ........ - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu

........

Door: ..

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Heeeej!

Het is onderhand alweer februari, de tijd gaat snel voorbij. Bijna jarig, bijna 18!!! Kan ik eindelijk legaal uit hier. School word ondertussen echt moeilijk, en heb ook veel huiswerk! Maar heb het nog steeds naar me zin.
De afgelopen weken hebben we vooral met ze allen film gekeken en pyama party's gehouden en een beetje niks lopen doen.


Op en vrijdag, een paar weken geleden, gingen een aantal mensen uit. Maar wij bleven thuis en hielden op iemand ze kamer een pyama party. Met ze 5en.. Isabel(Nederland) Isabel (Chillie), Karime (Mexico), Gerardo (Mexico) en ik! Het was echt kei lachen! Eerst gingen we film kijken.. waar we hier vaak pas om 10/11 uur mee beginnen. Daarna naar de kamer van Margo ( die dus uit was). Daar hebben we gezeten, beetje gepraat en niks gedaan, totdat iedereen thuis kwam. Toen hebben we daar nog gezeten tot 6 uur 's ochtends.
Volgende dag gebroken, dus hele dag in bed geleden niet veel gedaan.. om vervolgens weer de hele avond niets te doen en tot 5 uur opblijven. En zondag.. weer.. maar dit keer tot 3 uur want volgende dag had iedereen les. Zo breng ik dus ongeveer me weekenden door. Af en toe overdag nog wassen, of naar de stad maar veel meer doe je hier echt niet.
Afgelopen weekend ben ik trouwens naar Greenwich & Cambridge geweest samen met Isabel. Na 10 min waren we de hele groep al kwijt.. en liepen we zelf maar wat rond in Cambridge.. hebben heeel wat colleges gezien en aparte mensen. Er was die dag iets van een diploma uitreiking bezig want een hoop studenten liepen in hele aparte kleren. Soort Harry Potter capes.


De laatste weken had ik al wat last van rode plekjes op me armen en schouders die ontzettend jeukten! Op een gegeven moment toch maar mee naar de dokter geweest. Zegt ze dat het Bed Bugs zijn!!! Zitten dus gewoon insecten in me matras. We kwamen er later achter dat die beesten niet alleen in me bed zaten, maar ook in de rest van me kamer. Alles, echt ALLES moest gewassen worden!!Dus alles en iedereen moest die kamer uit en nu slaap ik op de kamer bij Natalie uit Zweden, op de vierde verdieping dus moet nu nog meer trappen lopen!
Als het goed is kan ik maandag avond me eigen kamer weer in, want dan hebben ze alles schoongemaakt en krijg ik een nieuw matras.

Met uitgaan sta ik hier elke avond weer verbaasd. Natuurlijk de aparte kledingstijl van de meiden maar laatst waren we naar de Event. Daar heb je ook een bovenverdieping en dan kijk je zo beneden naar de dansvloer. Op die bovenverdieping heb je ook 2 redelijk kleine balkons. Daar staan altijd meiden super idioot te dansen, maar laatst waren er wat jongens die het leuk vonden om te strippen. Dus hup die broek ging zo naar beneden en echt iedereen stopte met dansen en keek naar die jongens en lachtte ze natuurlijk keihard uit. Dus niet alleen de meiden sporen niet, de jongens ook niet. Engelsen sporen gewoon niet. Maar elke avond is het maar weer een verassing wat er allemaal gaat gebeuren.

Afgelopen donderdag waren we naar de Babylon. Dat is een "club" hier dichtbij waar iedereen van EF heen gaat. De club is eigelijk niet zo veel aan..maar de entree is gratis en omdat iedereen van EF heen gaat, gaat iedereen elke weer maar weer. En elke avond is het evegoed wel weer leuk en daarna gaan we bijna altijd naar de Kebab. Niet dat ik dat lekker vind maja het is wel gezellig.
Verder willen we binnenkort nog naar een musical in Londen en naar Oxford!
Vandaag gingen twee mensen weer terug naar huis.. Galip uit Turkije en Eli uit Spanje. Dat is altijd wel jammer als er mensen weg gaan. Want je ziet elkaar echt elke dag en spreekt elkaar ook altijd wel. En dan zomaar ineens zijn ze weer terug naar hun eigen land. Dus vanochtend Eli uitgezwaait.
Maar ik moet nu weg, want Bea is jarig en we gaan uit eten!

Doeggggg xxxx

  • 03 Februari 2007 - 18:44

    Boy:

    heeey meid:D loopt allemaal nog wel gesmeerd dus zo te zien? en eindelijk eens uit binnekort?:D mooi gaan.. broek uit duss... oke:P
    ik loop weer eens met krukken. woensdag is die pen uit me been gehaald gehaald.. dus ik lig weer ff plat. mooi kut, maar ja. fijne tijd nog!;) kus moi

  • 03 Februari 2007 - 20:24

    Gruwel:

    getverderrie schaamluizen, holtorren, tenenkaasmieren? Wat waren het precies voor bedmonsters. Laat je ze wel daar in Engeland. Neem ze niet mee terug in je sokken ja???

  • 04 Februari 2007 - 14:16

    Fionkie:

    Haay lauw :) Kom eens met wat nieuws ;) hihi grapje :) ik verheug me echt alweer op je verjaardag! heb al een dik mooi cadeau.. en ben nog niet eens klaar! :P we bellen snel weer! Doeg XxKus!

    P.s. Vandaag VVS'46 even in de pan gehakt ;) en de drie punten in de pocket! :D

  • 04 Februari 2007 - 15:46

    Iriis:

    aloha lau,,!!
    pittig nasty die beestjes:| ik heb je btw een brief gestuurd maar weet niet na hoeveel maanden je die ooit ontvangt dus dat is voor mij ook een verassing:D
    oja niels is bijna jarig en ik moet nog een kado kopen en mn vader is jarig en jij.. dus misschien kan jij helpen met kado's voor hun (enjezelf:))
    hihii,, nouja ik spreek je schnell (H)
    adios amiga(L)

  • 04 Februari 2007 - 19:52

    Stefanie:

    hey lau!
    2e kaartje al gehad of niet? haha bij jou duurt het echt lang! lekker die bulten en dat matras, is wel geruststellend dat ik ze ook heb haha! (maar dan van de muggen)
    Gelukkig heb ik nu azaron!!
    nou binnenkort schrijf ik wel ff een brief! nu ga ik lekker naar de happy hours op het strand!!!! liefs stef

  • 04 Februari 2007 - 20:15

    Ans:

    nou Laura dat is ook wat beesten op je kamer neem ze maar niet mee naar huis zullen ze niet blij mee zijn straks zit dat hele nieuwe huis van jullie onder de beesten moeten ze weer een ander huis bouwen
    nu groetjes je liefste tante

  • 05 Februari 2007 - 21:17

    Fol:

    je moet ook gewoon i selke dag te douche gaan dan eb je ok neit zo lastvan die beesjes

  • 07 Februari 2007 - 11:42

    Laura,:

    Ik heb je briefje gelezen Ik was nogal geschroken over die mee eters Je hebt vast lekker bloed.Jullie moeten erg veel buiten de dekbedden luchten hoor? Voor de rest kom je toch veel van Engeland te zien.Laura moeten jullie ook nog examen doen? Leuk dat je met je verjaardag thuis komt Ik heb een kleine bijdrage voor je rijbewijs klaarliggen.

  • 08 Februari 2007 - 22:09

    Wilma :

    ga door naar garden tools

    link werkt niet helemaal

  • 21 Februari 2007 - 12:42

    Lilian:

    Hoi Laura vraag je nog wat voor je verjaardag?
    Tot zaterdag

  • 14 Maart 2007 - 21:10

    Stefanie:

    ja hallo jij daar met je dooie website, niet opgeven nu 1x in de maand een leuk bericht plaatsen en hij leeft weer helemaal op!!!! kom op je kan het!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Big Surprise!

21 Februari 2010

Bezoek!

09 Februari 2010

De eerste lesdagen

15 Januari 2010

Nog 14 dagen....

05 Mei 2007

Toen waren er al 8 maanden voorbij....
Laura

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 11458

Voorgaande reizen:

17 September 2006 - 17 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: