Toen waren er al 8 maanden voorbij.... - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu Toen waren er al 8 maanden voorbij.... - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu

Toen waren er al 8 maanden voorbij....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Mei 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

De afgelopen 8 maanden zijn echt voorbij gevlogen want ik heb nu nog maar 3 weken te gaan. Vorige week ben ik voor 6 dagen terug in Nederland geweest, voor koninginnedag. Ben toen samen met Fiona en nog wat meiden naar Amsterdam geweest. Was echt super gezellig en mooi weer in Amsterdam.
De vrijdag dat ik weer terug was in Brighton, gister dus, was de uitslag van mijn Crambridge examen bekend.. maar ik was te schijterig om te kijken haha.. Dus uiteindelijk kwam Bea op me kamer en ging het samen met me opzoeken op internet. En ik was GESLAAGD! YES!!:D
Iedereen van me klas was geslaagd en alle Nederlandse meiden ook!

Oh ja me laptop was natuurlijk ook nog kapot.. nou die werkt weer alleen konden me foto's en bestanden niet bewaard worden dus al me foto's van hier zijn WEG! Echt flink balen! Gelukkig heeft Isabel alle foto's op haar laptop.

Een van de redenen dat ik hier kwam was omdat ik nog niet wist watvoor opleiding ik wou gaan doen. En hier zou ik dan genoeg tijd hebben om daar over na te denken.. alleen weet ik het nog steeds niet. Dus ik ga de komende weken toch maar eens nadenken over opleidingen. Maar omdat het de laatste weken zijn van heel wat mensen zullen het wel weken worden met veel uitgaan.

Isabel en Marinke zijn ook ieder nog langsgeweest voor 5 dagen.. Marinke sliep heel stiekem in mijn kamer want ik heb een extra bed. Was echt super om hun weer ff te zien nadat ze in maart vertrokken waren. Me ouders zijn ook nog langsgekomen voor een weekend. Heb toen weer heerlijk gegeten in plaats van het eten in de residentie.

Vanochtend zijn er ook weer twee meiden uit Argentinië vertrokken.. maar ze gaan eerst 2 maanden door Europa reizen en dan naar huis. Vandaag en morgen zijn ze in Amsterdam en daarna België geloof ik. Maar dat ene meisje heeft een tante dat een vriendin is van Maxima haha..

Omdat het de afgelopen maand zulk mooi weer is geweest lagen we echt bijna elke dag als we geen les hadden op het strand! Maandag willen we gaan barbequen hier in de tuin.. maar nou shijnt het te gaan regenen, dus dat moeten we nog maar ff zien.

Verder ben ik alles wat er zo'n beetje is gebeurd alweer vergeten, me geheugen werkt vandaag niet echt mee.. Nog maar 3 weken en ik ben weer in Nederland!!

Tot snel!!

  • 05 Mei 2007 - 19:11

    Boy:

    Noh de tijd vliegt he
    duss we zien je snel weer!
    kom wel ff bij je langs dan :D
    oke afgesproken..:P
    heeeeeee... ZIE JEEEE!
    ki ka kuskeee

  • 05 Mei 2007 - 20:12

    Lida:

    Hoi Laura we hebben koninginnedag gemist en jou dus ook. Maar volgens de jongens was het een geslaagd feest. En wij hebben genoten in Zweden.
    Geniet nog even lekker van je laatste weken want voor je het weet lig je weer in je eigen nest.

  • 06 Mei 2007 - 08:44

    Mr X:

    Zuiplap. Hoe is het met je verwondingen?

    Groetjes!

  • 06 Mei 2007 - 10:59

    Ria:

    Hoi Laura,
    Van harte gefeliciteerd! Geslaagd; ik had niets anders verwacht!
    Lekker genieten nog die laatste weken, voor je het weet moet je je weer gedragen en studeren hier in Nederland! Maak er een groot feest van!

    Liefs,
    Ria

  • 06 Mei 2007 - 17:00

    Stef:

    hey lau! ik zet zometeen ook een nieuw bericht op me site!
    er is een kaart naar je onderweg ik hoop dat je m nog krijgt, voordatje weg bent uit Brighton! jij nog 3, ik nog 4 weken, pff, ik wil niet weg hier!
    zie je snel! xstef

  • 06 Mei 2007 - 22:36

    IM:

    lau enjoy your last weeks!! het is hier een regelrechte regenhel:P xxxxxxxxx

  • 08 Mei 2007 - 14:14

    Iiriis:

    hooii lau,, ik zie dat ronde ria al heeft ge-bericht!! aiit..
    nouja het is hier zegmaar gewoon zuur.. en school is saai en ik moet weer nakomen :D:S maar geniet daar nog maar lekker en ik zie je snel weer! en dan ben ik weer bijna jarig en dan kan jij auto rijden en dan kunnen we door de drive:D nou ik heb er al weer zin in!!
    bis später sonja-eter
    lieeeeeeefs van iris (L)

  • 08 Mei 2007 - 15:17

    Fol :

    HIER IS HET ECHT VET GAAF IS ECHT VET VELE TE DOEN NIET NORMAAL MOOIE WEER ECHT MOOIE WEER OM TE WERKEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Big Surprise!

21 Februari 2010

Bezoek!

09 Februari 2010

De eerste lesdagen

15 Januari 2010

Nog 14 dagen....

05 Mei 2007

Toen waren er al 8 maanden voorbij....
Laura

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 11418

Voorgaande reizen:

17 September 2006 - 17 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: