Nog 14 dagen.... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu Nog 14 dagen.... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu

Nog 14 dagen....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve mensen!
Binnenkort vertrek ik weer naar Engeland maar dit keer naar Londen en voor ongeveer 5 maanden in plaats van 9. En omdat sommige graag op de hoogte worden gehouden ga ik maar weer verder op me Brighton-avontuur pagina. Kan niet beloven dat ik elke week wat erop zet aangezien ik toch vooral vanwege school hier naar toe ga. En als mensen op bezoek willen komen, dat mag altijd!! Heb zelfs twee kamers in een huis tot mij beschikking, weet alleen niet of daar ook een extra bed staat..

En omdat post ook altijd leuk is om te krijgen, hier alvast me adres:
74 Carlingford Road
Tottenham
N15 3EH London.

Vertrek voor zover ik weet pas 29 januari dus rond die tijd komt er pas weer een verhaal, verder zal ik de foto's op hyves of facebook plaatsen denk ik.

Zal velen van jullie hopelijk de komende twee weken nog wel zien!

  • 15 Januari 2010 - 21:04

    Anna:

    :'( Maaaaaaaaaaar ik ga je volgen!!!
    xxxxxx

  • 16 Januari 2010 - 11:35

    Stefanie:

    Hey Lau

    Leuk dat je dit weer gaat proberen bij te houden...met de nadruk op proberen denk ik, bij mijn laatste reis is het ook niet meer gelukt! zo veel leukere dingen dan achter internet een verhaal typen...maar goed ik kom je snel opzoeken! ik ga maandag boeken! xx

  • 16 Januari 2010 - 19:56

    Roel:

    Very nice Laura! "We" komen zeker een keer langs met de "hele" familie. Veel plezier in ieder geval!

  • 04 Februari 2010 - 23:00

    Pieter:

    Tijd voor een nieuw verhaal!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Big Surprise!

21 Februari 2010

Bezoek!

09 Februari 2010

De eerste lesdagen

15 Januari 2010

Nog 14 dagen....

05 Mei 2007

Toen waren er al 8 maanden voorbij....
Laura

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 11420

Voorgaande reizen:

17 September 2006 - 17 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: