Weer terug in Engeland - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu Weer terug in Engeland - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu

Weer terug in Engeland

Door: ..

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Januari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden, maar hier maar weer eens een berichtje. Er zijn wat dingen veranderd sinds ik hier terug ben.
Ik ben natuurlijk met kerst en oud&nieuw thuis geweest voor 3 weken. Het waren 3 drukke weken. Veel mensen weer gezien en gesproken en lekker gewinkelt, samen met mijn grote nichten... De zaterdag voordat ik weer terug ging ben ik nog uit geweest, en dat was super gezellig!

7 januari ging ik weer terug naar Engeland, en op schiphol kwam ik Frederike & Marinke tegen. We hadden 2 uur lang om te kletsen over de afgelopen 3 weken. Het was van dat heerlijke slechte nederlandse weer, dus in de lucht hadden we wat turbulentie. Eenmaal in de lucht, hoog boven de wolken begon de zon lekker te schijnen..Maar zodra we gingen landen was de zon weg en kwam het Engelse weer tevoorschijn. Ik was om 10 uur van huis vertrokken naar Schiphol en was om 5 uur aangekomen in de residentie. Hele dag onderweg dus.
Magoed eenmaal aangekomen me koffer maar weer uitgepakt. En ik kwam erachter dat ik een nieuwe kamergenoot had. Dat Franse meisje is naar de kamer van een ander Frans meisje gegaan. Dus nu zit er bij mij iemand uit Hongarije, en nog dat meisje uit Mexico. Karime, (uit mexico) was naar Spanje en Italie geweest die 3 weken.
Het eten is nog steeds smerig en vet, maar we eten het toch maar.
afgelopen dagen weer naar school geweest, maar ik heb een nieuwe leraar, omdat ik cambridge lessen heb. Deze leraar is zowiezo 10x beter dan die andere. En ik heb nu extra les, in business. Is tot nu toe best saai. Hebben het alleen nog maar over de computer gehad.. hoe het internet werkt enzo. Magoed misschien word het nog leuk.
Verder doet WiFi het niet. Dus geen draadloos internet, alleen in het lokaal wat na 7 uur sluit. Gister was het weer trouwens super! De zon scheen en de lucht was blauw, en het waaide ook niet al te hard. Vandaag is het precies andersom. Het waait, regent en de lucht is grijs.

Ik ga nu maar aan me huiswerk voor morgen, want we krijgen tegenwoordig meer huiswerk. Hebben we teminste wat te doen!
En ik ga een kaartje voor je kopen stef! Zal hem gelijk vandaag op de post doen, kijken hoelang het duurt voordat ie aankomt!!

En zodra me internet het weer doet zal ik ff een goede site maken met foto's!!!

Bye!

  • 11 Januari 2007 - 12:16

    Fionaa :) :

    jess! ik ben de eerste :D ik dacht ik heb gewinkeld met fiona!! maar nee hoor :P met je nichten haha! ik ga zo maar een brief schrijven naar je over mijn boeiende werk/school/stage leven enzo haha :P ik spreek u snel!!
    dikke kus!! :)

  • 11 Januari 2007 - 12:48

    Ria:

    dag LAura,

    ik heb je helaas niet zelf gesproken toen je thuis was, maar heb wel begrepen dat je het erg druk hebt gehad en je wel vermaakt hebt; je wordt een feestbeest; van wie zou je dat nou hebben?
    Het gaat snel voorbij zo en ik zie je in ieder geval op je verjaardag want dan kunnen we toch proosten op je 18de verjaardag?

    veel plezier verder en tot februari!

    Kus,

    Ria

  • 11 Januari 2007 - 15:30

    Master M:

    Hoi Laura!

  • 11 Januari 2007 - 16:48

    Fol:

    agja fiona je ben gewoon net eve minder belangrijk je meot er maar me leren leven he

  • 11 Januari 2007 - 17:40

    Iriis:

    hooi lauwertt,,
    mijn schooldagen zijn echt naar met al dat huiswerk:(... En dat terwijl jij er juist vrolijk van wordt:p haha.
    oja het was hier vandaag echt sick weer... het stormde niet normaal hard en het regende ook, dus iedereen zag er lekker verlept uit(H)

    nou ik stuur je ooit nog wel een kaart als ik het niet vergeet:)

    en tot schnell:D doeii
    xoxox (k)kuzzen

  • 11 Januari 2007 - 18:07

    Boy:

    snik.. ik heb je niet gezien:(:P
    naja veel plezier dan maar weer he! verdumme:D
    kus mij

  • 11 Januari 2007 - 18:35

    Stef:

    hey lau jouw kaartje is al geschreven maar nog niet op de post, ik denk morgen!!
    ben ook benieuwd hoe lang het duurt!
    groetjes uit Curacao van je die ene grote nicht haha

  • 12 Januari 2007 - 08:22

    Lida:

    ach Laura jammer dat het weer zo beroerd is bij jullie. Hier in Holland is het prachtig weer . Alle dagen 29 graden. We zijn al lekker bruin aan het worden. de BBQ wordt dagelijks gebruikt.En we fietsen en wandelen wat af. En alle weekenden leuke feestjes. ja het is echt genieten hier ongeveer net als bij Stef.

  • 12 Januari 2007 - 21:35

    Ans :

    he laura zo te lezen moet je er weer tegen aan met leren nou ja met dat weer kun je toch niet veel anders doen. Zoals lida al schreef is het hier prachtig wer dus jammer dat je weg bent maar ik hoorde dat je in febr al weer terug komt. veel plezier en tot ziens
    groetjes Ans

  • 18 Januari 2007 - 17:52

    Wilma:

    Hoi aaura ,
    stormachtig wilma

  • 18 Januari 2007 - 22:04

    Sjoerd:

    ENNNNNNN kijk natuurlijk oook ff op www.dekeetstedebroec.nl.tt dan kan je ook zien wat er in het stormende nederland in dekeet gebeurd :) hahah (gratis reclame)



  • 21 Januari 2007 - 15:14

    Stef:

    hey lau, jou kaartje is als eerste aangekomen hij kwam vrijdag aan hier op Curacao!
    echt een leuk kaartje en heb je mijne al???
    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Big Surprise!

21 Februari 2010

Bezoek!

09 Februari 2010

De eerste lesdagen

15 Januari 2010

Nog 14 dagen....

05 Mei 2007

Toen waren er al 8 maanden voorbij....
Laura

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 11464

Voorgaande reizen:

17 September 2006 - 17 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: