De eerste dagen.. - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu De eerste dagen.. - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu

De eerste dagen..

Door: ..

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hier dan mijn eerste bericht! Ik was zondag al aangekomen in Londen wat een hele gave stad is! Maandag kwam ik aan in Brighton, en Woensdag moest ik naar school toe, om me koffers te brengen enzo. Toen ik hier aankwam zag het er wel oke uit, maar van binnen iets minder. En de kamer was een grote schok!!! Ik verwachtte geen extreme luxe kamer, maar dit zag er wel erg saai uit!

De kamer is gelukkig niet smerig enzo, maar t ziet er niet echt leuk uit. Ik slaap op een 4-persoonskamer, samen met een meisje uit Mexicom en een meisje uit Frankrijk. Het 4e meisje is er nog niet, of komt pas over een paar weken, dat weet ik niet. Het meisje uit Mexico spreekt gelukkig vrij goed engels, maar dat meisje uit Frankrijk niet. Dat is wel vervelend, maar darom zit ze hier waarschijnlijk ook. Er zitten hier zoals ik al verwachte aardig wat chinezen en japanners enzo. Er schijnen ook twee Nederlandse jongens ergens te zitten maar die zijn hier al een tijd. Heb ze ook nog niet gezien/ontmoet ofzo. Verder zitten er nog 3 andere nederlandse meiden. Een meisje Isabel, daar trek ik een beetje mee op. Zij zit op een kamer met een meisje uit Chilli alleen is die er ook nog niet.

Vanochtend moesten we een test maken, wat ons engelse niveau bepaald. Dus ik verwachtte we komen in een lokaal of iets en we moeten serieus die test maken. Maar nee hoor, we zaten in de tv lounge zoals dat heet, en daar stonden stoelen op een rij en daar moest je op gaan zitten en op je beeen een beetje die test gaan zitten maken. zonder tafel of iets. Die test was vrij makkelijk, in Nederland zijn de engelse toetsen veeeeeel moeilijker! Morgen krijgen we als het goed is de uitslag van de test, en krijg je te horen in welke klas enzo je zit. En zondag gaan we waarschijnlijk een dagje naar Londen, en dan begint maandag echt de school.

Verder is het hier allemaal wel oke. Brighton is een vrij grote stad MET H&M, En ligt aan de zee. Wat wel betekend dat het hier elke dag waait. Verder leuke winkels en een winkelcentrum. De douches in de school zijn warm, en niet smerig. Het ontbijt was wel oke, gelukkig had ik pindakaas mee!! Voor zover ik kon zien zag ik geen Bacon en Eggs in de ochtend. Vanavond zullen we zien wat het avond eten ons brengt...

  • 21 September 2006 - 11:36

    Je Broertje:

    Daag .. alles wel? hier wel hoor zo alleen thuis.. zit nu op school in pc lokaal niks te doen. veel plezier.. Mazzel:D

  • 21 September 2006 - 11:43

    Stefanie:

    hey lau! Eindelijk het 1e berichtje van nog een nichtje in het buitenland!
    Succes en veel plezier daar!
    hou ons op de hoogte!
    liefs stefanie

  • 21 September 2006 - 11:48

    Anne-Lieke:

    Heej nichtje

    Goed aangekomen dus!!
    Saaie kamer en geen tafels klinkt alsof je in een koud klooster woont! Je moet er dus zelf maar een vrolijke boel van maken!!Gelukkig voor jou zijn de douches warm!

    Pindakaas is zeer belangrijk! Mijn pot is bijna op maar gelukkig ga ik in okt ff naar huis om een nieuwe te halen! Hoop voor je dat de rest van het eten beetje te eten is!!

    Laura je ken toch wel een beetje Frans denk?! Je weet iig zeker dat je bij haar niet in de klas komt!Gelukkig is

    ben zeer benieuwd naar de foto's!

    Heb je al een engels telefoon nummer of hoe je gewoon je eigen nummer? en heb je een adress?

    Nou mocht je het nou niet meer trekken daar dan kan je altijd ff een weekje naar Sweden komen!!

    greetz

    je grote nicht

  • 21 September 2006 - 14:46

    Boy:

    ghehe:D leuk leuk.. wel naar je zin dus!?
    hou me op de hoogte he!
    een succes en plezierrrrrr
    groetskeeee Boyske

  • 21 September 2006 - 17:20

    Folkert:

    ja klinkt koud naja lijkt beetje op nederland maar ej mama is heel huits terug gekomen naja doei kus je liefe neef

  • 22 September 2006 - 07:32

    Fionkie :):

    Haay Lauw!! Leuk dat je het naar je zin hebt :) ben ik blij mee! ik moest ook nog van roel doorgeven dat hij ook wel eens een bericht van je wil ontvangen :P dus zet hem ook maar in je lijsje! heb je de uitslag van je test al? jij zag daar allemaal dure auto's he? ik zag gister lekker een ferrari :P haha.. een lesauto nog wel!! ik mail je snel weer :) Dikke Kus,.

  • 22 September 2006 - 08:46

    Tiffany:

    heeey Lau, echt leuk dat je het er naar je zin heb! En echt lkkr dat er nog nederlanders zitten. Heel veel plezier nog en ik hoor hopelijk snel weer van je Dikke kus Tiff

  • 22 September 2006 - 09:30

    Maritt:

    haaay Bitchie
    Cool dat het leuk is,ik dacht aleen weldat je frans je specaliteit was....dat vind ik wel een beeje minder..e heb heb je al engelse leuke jongens gezin/
    Kussjjj Marit

  • 22 September 2006 - 10:24

    Mierr:

    heeej lau ;)

    nou gelukkig heb je het er naar je zin..
    wel vervelend idd dat dat franse meisje niet zo goed in engels is..
    beetje onhandig praten lijkt me dat..
    heel veel succes maandag.. ;)
    en ik hoor wel weer van je..

    doeeeg dikke knuffel
    mier xxx

  • 22 September 2006 - 10:27

    Iris!!:

    lau ik mis je en waar ben je:p gaaf joh!! ik mail je snel:) veel plezier met je pindakaas
    xoxox (L)

  • 22 September 2006 - 11:11

    Lievelings Neef Thom:

    is alles daar een beetje bruut
    leuk dat je het tot nu toe leuk heb!

  • 22 September 2006 - 11:38

    Hed*:

    Lauwerdd!!
    Ik ben blij dat je het tot nu toe naar je zin hebt, ga maar lekker veel broodjes pindakaas eten om de nederlandse feeling toch nog een beetje hoog te houden ;)
    ik zie alweer uit naar je volgende berichtje:)
    heeeeeeeel veel plezierr!!

    dikke kus, hed*

  • 22 September 2006 - 15:08

    Esther:

    Hee lau!! wat leuk dit bericht..kwam echt als een verrassing. Mooi dat je het daar naar je zin hebt. Als er nog spannede dingen gebeuren horen wij het graag:D Veel plezier. Kus xxxx Esther

  • 22 September 2006 - 15:10

    Rosa:

    hee lau! het lijkt me vet koel daar! als je terug bent heb je volgens mij die hele h&m daar leeggeroofd:P veel succes! en fleur je kamer lekker op met leuke plaatjes uit de ellegirl ofzo, of uhh koop een potje verf en schilder een paar bloemen op de muur.. haha:) kuss roos

  • 22 September 2006 - 15:24

    Marloes:

    Haai Lau

    Leuk dat je het leuk hebt daro :)! Ook bruut om jouw ervaringen eens te horen! Volges mij valt het over het algemeen wel mee met de bacon en eggs!!!!
    Heb je je niveau van die test al? Al uit geweest?
    Nou veel plezier nog daar!!

    xxxxxxx Marloes

  • 22 September 2006 - 18:48

    IM:

    haaay bitch:D
    jammer dat je kamer niet zo leuk is.. ik stuur wel een potje groene verf op:P maareh was het avondeten een beetje te doen? of ben je meteen overgegaan op je pindakaas:P echt relaxt dat er een h&m zit btw.. zit je iig niet in zo'n gat als hier :S zijn dr ook nog lompe pilsboeren ofzo???? en dushi$letjahzz..???:D nou ik spreek je snel weer heeel erg veel plezier!! xxxxxxxxx van ya Dú$hii 4 Life >>IM<

  • 25 September 2006 - 06:46

    Chris-Neef:

    Hey Lau!... Annelieke is al weg, nu jij, straks me zus..we houden niks meer over haha... Wanneer kan ik langskomen voor een weekendje ofzo:)

  • 26 September 2006 - 15:25

    Den Buitenlander:

    mooi dat je goed bent aangekomen, goed dat de kamer saai is, want er moet geleerd worden.

    groeten Aad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Big Surprise!

21 Februari 2010

Bezoek!

09 Februari 2010

De eerste lesdagen

15 Januari 2010

Nog 14 dagen....

05 Mei 2007

Toen waren er al 8 maanden voorbij....
Laura

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 11466

Voorgaande reizen:

17 September 2006 - 17 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: