Foto site en adres - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu Foto site en adres - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Laura Sneeboer - WaarBenJij.nu

Foto site en adres

Door: ..

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hooi!

Ik heb een site aangemaakt met wat foto's.. Hij is nog niet klaar.. staan dus ook nog niet zoveel foto's op maar het is een begin.. De rest komt nog wel!

http://www.bubbleshare.com/users/profile/67472

En voor mensen die me brieven/kaarten of weet ik veel wat willen sturen.. Hier is me adres:

EF International School of English at Brighton Residence
38 St. Aubyns
Hove, Sussex BN3 2TD
U.K.

  • 04 Oktober 2006 - 22:19

    IM:

    sussex:|

  • 05 Oktober 2006 - 12:55

    Kees:

    hoi laura alles goed met jou wel met mij nou mzzl !

  • 05 Oktober 2006 - 14:09

    Marlot:

    Heey laura,,
    echt leuk al die foto's
    maar die trappen :|
    wat extreem veel
    je uitzicht foto's zijn echt heel mooi.
    lekker keien strand trouwens ;)
    maar ik zie dat je het wel naar je zin hebt,
    met die meiden!!
    echt heel leuk.
    veel plezier nog
    dikke kus!!
    marlot (K)(K)(K) (F)

  • 06 Oktober 2006 - 10:04

    Jaap:

    ik heb die eerst foto gezien, die met die pier,of wat er nog van over is. Ik weet dat alles oud is in Engeland maar zo oud!

  • 06 Oktober 2006 - 12:04

    IM:

    haay lau:D ik ben zo jaloers op je het ziet er vet bruut uit..:| maar hebben ze geen liften?? :P
    kusssjessssss$$ van je dushiiiiii IMpjahhhhhhhhhhhh(K)

  • 07 Oktober 2006 - 09:46

    Hed*:

    Haay lau! Ein-de-lijk je adres, kan je eindelijk mn superlange brief sturen die ik al weken klaar heb liggen;) Hoelang duurt het voordat het bij jou is?
    En je foto's zijn echt vet :D nou poess ik spreek je en je ziet me post wel verschijnen;)

    Kus hed (L)

  • 07 December 2006 - 19:58

    Lia & Pierre:

    hoi laura,
    Je vader is hier ff en die vertelde dat jij een site had dus we gaan ff reageren hier komt ons email adres misschien moet je dat gebruiken .p.desaunois@quicknet.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2010

Big Surprise!

21 Februari 2010

Bezoek!

09 Februari 2010

De eerste lesdagen

15 Januari 2010

Nog 14 dagen....

05 Mei 2007

Toen waren er al 8 maanden voorbij....
Laura

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11411

Voorgaande reizen:

17 September 2006 - 17 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: